29.04.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

Dos viales en Gondar y Bordóns renuevan su asfaltado a través del Plan Marco

03.11.2016

Los viales de Santo Tomé de Gondar y de Nanín, en Bordóns, lucen un aspecto renovado tras ...

la actuación de limpieza, acondicionamiento y asfaltado acometida a través del Plan Marco y financiada con fondos Feder, de la Unión Europa que, además de asumir el coste total de la ejecución la obra, que ascendió a 32.844,30, aportó también una partida cercana a los 766,53 euros, ambas cantidades sin IVA, para la realización de los pertinentes trabajos de control de calidad.

En el caso de Gondar la actuación afectó a un vial de 390 metros de longitud que discurre paralelo a la PO 504 en el que se realizaron primero movimientos de tierra para el posterior asfaltado. La actuación incluyó también un drenaje longitudinal y cuneta de hormigón.

En el caso de Nanín, se acondicionó un vial de acceso a viviendas unifamiliares y a explotaciones agrarias de 254 metros de longitud y que se encontraba en un importante estado de deterioro, debido sobre todo a su antigüedad ya que según explicaron los vecinos hace aproximadamente veinte años que fue asfaltado por última vez.

Ambas obras están ya concluidas.

 

 

 

DOUS VIARIOS EN GONDAR E BORDÓNS RENOVAN O SEU ASFALTADO A TRAVÉS DO PLAN MARCO

Os viarios de Santo Tomei de Gondar e de Nanín, en Bordóns, locen un aspecto renovado tras a actuación de limpeza, acondicionamento e asfaltado acometida a través do Plan Marco e financiada con fondos Feder, da Unión Europa que, ademais de asumir o custo total da execución a obra, que ascendeu a 32.844,30, achegou tamén unha partida próxima aos 766,53 euros, ambas as cantidades sen IVE, para a realización dos pertinentes traballos de control de calidade.

No caso de Gondar a actuación afectou a un viario de 390 metros de lonxitude que discorre paralelo á PO 504 no que se realizaron primeiro movementos de terra para o posterior asfaltado. A actuación incluíu tamén unha drenaxe lonxitudinal e cuneta de formigón.

No caso de Nanín, acondicionouse un viario de acceso a vivendas unifamiliares e a explotacións agrarias de 254 metros de lonxitude e que se atopaba nun importante estado de deterioración, debido sobre todo á súa antigüidade xa que segundo explicaron os veciños fai aproximadamente vinte anos que foi asfaltado por última vez.

Ambas as obras están xa concluídas.

 

Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22