24.03.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

Gonzalo Pita presenta ante 100 touroperadores rusos la oferta turística de Galicia y de O Salnés

13.03.2017

Gonzalo Pita, alcalde de Sanxenxo y delegado de Turismo de la Mancomunidade de O Salnés, ...

encabeza la comisión que permanecerá tres días en Rusia, concretamente en Moscú, con el objetivo de promocionar turísticamente tanto la comarca como Galicia.

La delegación de O Salnés, de la que forman parte los concejales de Turismo de Vilanova y de Sanxenxo, está acompañada por la directora de Promoción de Turismo de Galicia, Carmen Pita y esta mañana protagonizó un acto de presentación del destino O Salnés en la Embajada de España en Rusia al que asistieron más de un centenar de touroperadores que mostraron mucho interés en el producto que ofrece Galicia.

La mayor parte de las empresa que acudieron a este primer acto organizado por la Mancomunidad se dedican a la organización de viajes de lujo, con un cliente de nivel adquisitivo medio-alto y que se han mostrado sorprendidos por las posibilidades que ofrece la comarca de O Salnés.

La relación comercial entre la Mancomunidad y Rusia surge a raíz de un viaje realizado a O Salnés por una touroperadora a través de un Fam Trip hace dos años, momento desde el cual ha comenzado una colaboración mutua que derivó en el diseño de varios paquetes turísticos que estos días han comenzado a comercializarse.

“Varios touroperadores xa nos confirmaron o seu interese en Galicia como destino así como a súa disposición a continuar traballando coa Mancomunidade de cara á organización de viaxes”, explica Gonzalo Pita.
Durante los próximos días, los representantes de la Mancomunidade desarrollarán una intensa agenda de reuniones y asistirán a la Feria de Turismo MITT,  la mayor de Rusia, que acoge este año a unas 1.800 empresas y 192 destinos turísticos, en un espacio de 50.000 metros cuadrados en 7 pabellones del Expocentre de Moscú.

Sus organizadores destacan que este año será clave ya que, aunque en 2016 el mercado turístico ruso comenzó a recuperarse, se centró más en el turismo interior.

Sin embargo, el progresivo fortalecimiento del rublo ha permitido ir incrementando los viajes al exterior y, según encuestas, en 2017 el 45 % de los viajeros planea visitar algún sitio donde no haya estado nunca.
Según datos de la Asociación de Operadores Turísticos de Rusia (ATOR), se está registrando un incremento significativo del número de reservas de paquetes turísticos a países extranjeros para la temporada de verano del 2017.

El sector turístico ruso confía en que este año se alcancen los niveles anteriores a 2014 y que el volumen total de turistas que viajan al extranjero aumente en un 20-30%.

 

 


GONZALO PITA PRESENTA ANTE 100 OPERADORES DE TURISMO RUSOS A OFERTA TURÍSTICA DE GALICIA E DO SALNÉS

Gonzalo Pita, alcalde de Sanxenxo e delegado de Turismo da Mancomunidade do Salnés, encabeza a comisión que permanecerá tres días en Rusia, concretamente en Moscova, co obxectivo de promocionar turísticamente tanto a comarca como Galicia.

A delegación do Salnés, da que forman parte os concelleiros de Turismo de Vilanova e de Sanxenxo, está acompañada pola directora de Promoción de Turismo de Galicia, Carmen Pita e esta mañá protagonizou un acto de presentación do destino O Salnés na Embaixada de España en Rusia ao que asistiron máis dun centenar de operadores de turismo que mostraron moito interese no produto que ofrece Galicia.

A maior parte das empresa que acudiron a este primeiro acto organizado pola Mancomunidade dedícanse á organización de viaxes de luxo, cun cliente de nivel adquisitivo medio-alto e que se mostraron sorprendidos polas posibilidades que ofrece a comarca do Salnés.

A relación comercial entre a Mancomunidade e Rusia xorde por mor dunha viaxe realizada ao Salnés por unha operadora de turismo a través dun Fam Trip hai dous anos, momento desde o cal comezou unha colaboración mutua que derivou no deseño de varios paquetes turísticos que estes días comezaron a comercializarse.

“Varios operadores de turismo xa confirmáronnos ou seu interese en Galicia como destino así como a súa disposición a continuar traballando coa Mancomunidade de fronte á organización de viaxes”, explica Gonzalo Pita.

Durante os próximos días, os representantes da Mancomunidade desenvolverán unha intensa axenda de reunións e asistirán á Feira de Turismo MITT,  a maior de Rusia, que acolle este ano a unhas 1.800 empresas e 192 destinos turísticos, nun espazo de 50.000 metros cadrados en 7 pavillóns do Expocentre de Moscova.

Os seus organizadores destacan que este ano será clave xa que, aínda que en 2016 o mercado turístico ruso comezou a recuperarse, centrouse máis no turismo interior.

Con todo, o progresivo fortalecemento do rublo permitiu ir incrementando as viaxes ao exterior e, segundo enquisas, en 2017 o 45% dos viaxeiros planea visitar algún sitio onde non estivese nunca.

Segundo datos da Asociación de Operadores Turísticos de Rusia (ATOR), está a rexistrarse un incremento significativo do número de reservas de paquetes turísticos a países estranxeiros para a tempada de verán do 2017.

O sector turístico ruso confía en que este ano se alcancen os niveis anteriores a 2014 e que o volume total de turistas que viaxan ao estranxeiro aumente nun 20-30 %.

 


Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22