24.03.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

El Gobierno Local convoca para el jueves la constitución de las mesas de negociación

14.03.2017

El Gobierno local ha citado a los representantes sindicales para este jueves con el objetivo de constituir la ...

Mesa de Negociación de los trabajadores del Concello a las 11 de la mañana, y media hora más tarde, a las 11.30 horas, la del Organismo Autónomo Terra de Sanxenxo.

El Gobierno local negociará de forma simultánea ambos convenios colectivos, de forma que los 124 trabajadores que a día de hoy prestan servicio en el Organismo Autónomo Terra de Sanxenxo puedan disponer por primera vez de un convenio colectivo mientras que las 59 personas que integran la plantilla de personal laboral del Concello puedan actualizar el convenio del 2005.

Junto a la convocatoria de la Mesa de Negociación, los representantes sindicales han recibido ya el pasado viernes los primeros artículos a negociar, redactados por los técnicos jurídicos contratados por el departamento de Personal a partir del borrador presentado por Comisiones Obreras y CIG, las dos centrales sindicales con mayor representación entre la plantilla.

Vanessa Rodríguez Búa reiteró el compromiso del Concello de negociar y llegar a acuerdos, siempre y cuando éstos se enmarquen dentro de la legislación vigente y puedan ser asumibles por la administración local.

La edil de Personal insistió en que su único interés será la defensa de los intereses generales del Concello de ahí que plantee el marco de la negociación dentro de los parámetros establecidos jurídicamente para hacerlo.

“Estoy dispuesta a negociar y avanzar en la consecución de mejoras para los trabajadores siempre y cuando estén amparadas por el marco legislativo actual. Ese es un parámetro inamovible para mí”, explicó la edil.

 

 

O GOBERNO LOCAL CONVOCA PARA O XOVES A CONSTITUCIÓN DE LAS MESAS DE NEGOCIACIÓN

O Goberno local ha citado aos representantes sindicais para este xoves co obxectivo de constituír a Mesa de Negociación dos traballadores do Concello ás 11 da mañá, e media hora máis tarde, ás 11.30 horas, a do Organismo Autónomo Terra de Sanxenxo.

O Goberno local negociará de forma simultánea ambos os convenios colectivos, de forma que os 124 traballadores que a día de hoxe prestan servizo no Organismo Autónomo Terra de Sanxenxo poidan dispoñer por primeira vez dun convenio colectivo mentres que as 59 persoas que integran o persoal de persoal laboral do Concello poidan actualizar o convenio do 2005.

Xunto á convocatoria da Mesa de Negociación, os representantes sindicais han recibido xa o pasado venres os primeiros artigos a negociar, redactados polos técnicos xurídicos contratados polo departamento de Persoal a partir do borrador presentado por Comisións Obreiras e CIG, as dúas centrais sindicais con maior representación entre o persoal.

Vanessa Rodríguez Búa reiterou o compromiso do Concello de negociar e chegar a acordos, a condición de que estes enmárquense dentro da lexislación vixente e poidan ser asumibles pola administración local.

A edil de Persoal insistiu en que o seu único interese será a defensa dos intereses xerais do Concello por iso é polo que expoña o marco da negociación dentro dos parámetros establecidos xuridicamente para facelo.

“Estou disposta a negociar e avanzar na consecución de melloras para os traballadores a condición de que estean amparadas polo marco lexislativo actual. Ese é un parámetro inamovible para min”, explicou a edil.

Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22