29.04.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

Los balances de Policía Local y Emergencias constatan una reducción de incidencias en Semana Santa

18.04.2017

Los balances de intervenciones realizadas tanto por la Policía Local como por el Servicio Municipal de ...

Emerxencias reflejan una reducción de incidencias durante la Semana Santa con respecto a años anteriores.

Por ello, el Gobierno local discrepa de las críticas vertidas por el presidente del CETS, Francisco González, cuyas declaraciones considera que responden más a una valoración política que empresarial.

En contra de la opinión de González, el Gobierno local considera que la política de promoción turística desarrollada desde la Concejalía de Turismo tiene mucho que ver con las cifras récord de ocupación hotelera y de visitantes al municipio y que han convertido a Sanxenxo esta Semana Santa en una de las localidades más concurridas de Galicia. Unas cifras que, por otra parte, se suman a las registradas el pasado verano.

El alcalde, Gonzalo Pita, considera por tanto que la promoción de la marca Sanxenxo en ferias turísticas monográficas, tanto nacionales como internacionales, comienza a tener un retorno fácilmente constatable esta Semana Santa.

Pita diferencia entre el número de visitantes y pernoctaciones registradas en Sanxenxo durante los pasados días, con la elección del municipio para disfrutar del ocio nocturno. “Son dous perfís de turismo totalmente diferentes e que conviven no noso pobo. A masificación que se produce no porto deriva en incidentes puntuais. Non é un problema novo, sin siquera recente. Deso sabe moito Telmo Martín, xa que antes de irse para Pontevedra xa deixou aquí este problema, e agora, como sempre fai, tratará de darlle a volta e sacarlle rédito político”.

Y es precisamente en el control del ocio nocturno donde el Gobierno local necesita un refuerzo de medios, al resultar insuficiente la dotación de efectivos municipales. Por ello, Gonzalo Pita agradeció especialmente la colaboración prestada por la Subdelegación del Gobierno, que reforzó sus fectivos en Sanxenxo con un mayor número de agentes cuya presencia resultó, en muchas ocasiones, disuasoria.

Gonzalo Pita destacó también el trabajo de las patrullas de la Policía Local, especialmente las destinadas al operativo nocturno, y que atendieron presencialmente prácticamente todas las llamadas por incidencias en las que fueron requeridos.

Por último, Gonzalo Pita recuerda que Nauta, por segundo año consecutivo, reforzó la vigilancia en el puerto deportivo de Sanxenxo, incrementando incluso el número de vigilantes. “Este ano aumentamos de 6 a 10 o número de axentes no porto para controlar, na franxa horaria de 00 a 9 da mañán, calquer posible situación que se dera nas instalación de Nauta”.

Y el operativo dio resultado. La presencia de los agentes de seguridad disuadió pequeños altercados producidos durante las madrugadas de los días festivos, siendo necesaria en escasas ocasiones la presencia de la Policía Local y de la Guardia Civil, en una para disolver botellones en la Plaza do Mar y en otra por sendas peleas. “A presenza dos axentes do porto foi claramente intimidatoria e reduciu o número de incidentes considerablemente con respecto a outras semanas santas”, explica Gonzalo Pita.

Por lo que respecta a la Policía Local el número de incidencias atendidas entre la noche del jueves y la del domingo alcanza las 73, que se distribuyen entre 22 por ruidos en pisos; 17 por botellón; 20 por quejas vecinales; 7 por peleas y 3 por ruidos en locales.

A mayores la Policía Local desplegó un dispositivo de control horario en los establecimientos de ocio nocturno ubicados en el término municipal de Sanxenxo, resultando la tramitación de seis denuncias por incumplimiento de horario, alguna de ellas de forma reincidente.

En este sentido, Vanessa Rodríguez Búa, concejala de Seguridad, instó a los responsables de los locales de ocio a ejercer con responsabilidad su actividad compartiendo el objetivo común de ofrecer un ocio de calidad para conseguir que el municipio siga siendo un referente turístico nacional.

“Constatamos que fue una de las semanas santas más tranquilas de los últimos años, en la que apenas hubo incidencias, e incluso las intervenciones del Servizo Local de Emerxencias fueron muy puntuales”, apunta Vanessa Rodríguez Búa. Y es que la intervención de este departamento municipal se redujo a dos accidentes por alcance que tuvieron lugar en Areas y en la calle Progreso, en los que no se registraron heridos.

“Estamos satisfechos con este balance teniendo en cuenta el intenso tráfico generado en Semana Santa, en la que la afluencia de visitantes a Sanxenxo fue considerable como confirman los datos de ocupación”, añadió Vanessa Rodríguez, quien recordó que “los agentes policiales desarrollaron también su labor en cuanto al control de la circulación en unas fechas complicadas en las que se multiplicó el movimiento de vehículos y en las que se celebraron además varias procesiones”.

En cuanto a la acumulación de residuos en el puerto de Portonovo el Concello de Sanxenxo recuerda que se trata de una instalación dependiente de Portos de Galicia, ente del que depende servicios como la limpieza. Sin embargo, y para evitar la perjudicial imagen que ofrece a la marca Sanxenxo la acumulación de residuos en la zona portuaria, el Gobierno local instará a Portos a alcanzar un acuerdo que ponga fin a esta situación.

 

 


OS BALANCES DE POLICÍA LOCAL E EMERXENCIAS CONSTATAN UNHA REDUCIÓN DE INCIDENCIAS EN SEMANA SANTA

Os balances de intervencións realizadas tanto pola Policía Local como polo Servizo Municipal de Emerxencias reflicten unha redución de incidencias durante a Semana Santa con respecto a anos anteriores.

Por iso, o Goberno local discrepa das críticas vertidas polo presidente do CETS, Francisco González, cuxas declaracións considera que responden máis a unha valoración política que empresarial.

En contra da opinión de González, o Goberno local considera que a política de promoción turística desenvolvida desde a Concellería de Turismo ten moito que ver con cífralas récord de ocupación hostaleira e de visitantes ao municipio e que converteron a Sanxenxo esta semana Santa nunha das localidades máis concorridas de Galicia. Unhas cifras que, por outra banda, súmanse ás rexistradas o pasado verán.

O alcalde, Gonzalo Pita, considera por tanto que a promoción da marca Sanxenxo en feiras turísticas monográficas, tanto nacionais como internacionais, comeza a ter un retorno facilmente constatable esta semana Santa.

Pita diferenza entre o número de visitantes e pernoitas rexistradas en Sanxenxo durante os pasados días, coa elección do municipio para gozar do lecer nocturno. “Son dous perfís de turismo totalmente diferentes e que conviven non noso pobo. A masificación que se produce non porto deriva en incidentes. Non é un problema novo, sen siquera recente. Deso sabe moito Telmo Martín, xa que antes de irse para Pontevedra xa deixou aquí este problema, e agora, como sempre fai, tratará de darlle a volta e sacarlle rédito político”.

E é precisamente no control do lecer nocturno onde o Goberno local necesita un reforzo de medios, ao resultar insuficiente a dotación de efectivos municipais. Por iso, Gonzalo Pita agradeceu especialmente a colaboración prestada pola Subdelegación do Goberno, que reforzou os seus fectivos en Sanxenxo cun maior número de axentes cuxa presenza resultou, en moitas ocasións, disuasoria.

Gonzalo Pita destacou tamén o traballo das patrullas da Policía Local, especialmente as destinadas ao operativo nocturno, e que atenderon presencialmente practicamente todas as chamadas por incidencias nas que foron requiridos.

Por último, Gonzalo Pita lembra que Nauta, por segundo ano consecutivo, reforzou a vixilancia no porto deportivo de Sanxenxo, incrementando incluso o número de vixiantes. “Este ano aumentamos de 6 a 10 ou número de axentes non porto para controlar, na franxa horaria de 00 a 9 dá mañán, calquer posible situación que se dera nas instalación de Nauta”.

E o operativo deu resultado. A presenza dos axentes de seguridade disuadiu pequenos altercados producidos durante as madrugadas dos días festivos, sendo necesaria en escasas ocasións a presenza da Policía Local e da Garda Civil, nunha para disolver botellóns na Praza do Mar e noutra por senllas pelexas. “A presenza dous axentes do porto foi claramente intimidatoria e reduciu ou número de incidentes considerablemente con respecto a outras semanas santas”, explica Gonzalo Pita.

Polo que respecta á Policía Local o número de incidencias atendidas entre a noite do xoves e a do domingo alcanza as 73, que se distribúen entre 22 por ruídos en pisos; 17 por botellón; 20 por queixas veciñais; 7 por pelexas e 3 por ruídos en locais.

A maiores a Policía Local despregou un dispositivo de control horario nos establecementos de lecer nocturno situados no termo municipal de Sanxenxo, resultando a tramitación de seis denuncias por incumprimento de horario, algunha delas de forma reincidente.

Neste sentido, Vanessa Rodríguez Búa, concelleira de Seguridade, instou os responsables dos locais de lecer a exercer con responsabilidade a súa actividade compartindo o obxectivo común de ofrecer un lecer de calidade para conseguir que o municipio siga sendo un referente turístico nacional.

“Constatamos que foi unha das semanas santas máis tranquilas dos últimos anos, na que apenas houbo incidencias, e mesmo as intervencións do Servizo Local de Emerxencias foron moi puntuais”, apunta Vanessa Rodríguez Búa. E é que a intervención deste departamento municipal reduciuse a dous accidentes por alcance que tiveron lugar en Areas e na rúa Progreso, nos que non se rexistraron feridos.

“Estamos satisfeitos con este balance tendo en conta o intenso tráfico xerado en Semana Santa, na que a afluencia de visitantes a Sanxenxo foi considerable como confirman os datos de ocupación”, engadiu Vanessa Rodríguez, quen lembrou que “os axentes policiais desenvolveron tamén o seu labor en canto ao control da circulación nunhas datas complicadas nas que se multiplicou o movemento de vehículos e nas que se celebraron ademais varias procesións”.

En canto á acumulación de residuos no porto de Portonovo o Concello de Sanxenxo lembra que se trata dunha instalación dependente de Portos de Galicia, ente do que depende servizos como a limpeza. Con todo, e para evitar a prexudicial imaxe que ofrece á marca Sanxenxo a acumulación de residuos na zona portuaria, o Goberno local instará a Portos a alcanzar un acordo que poña fin a esta situación.

 

Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22