Solicitamos su permiso para obtener datos estadísticos de su navegación en esta web, en cumplimiento del Real Decreto-ley 13/2012. Si continúa navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK | Más información
23.08.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

Un total de 73 personas aspiran a trabajar en verano como auxiliares de la Policía Local

16.05.2017

El Concello de Sanxenxo realizará el jueves la selección de los 24 auxiliares de la Policía Local con ...

los que pretende reforzar la plantilla de este Cuerpo de Seguridad durante la campaña estival, momento en el que la población se multiplica de forma considerable dado el carácter turístico del municipio. Son un total de 73 las personas que aspiran a cubrir una de los puestos ofertados, para lo que deberán superar un procedimiento que se efectuará mediante el sistema de oposición.

Así, el Pabellón de Baltar acogerá a partir de las 08.30 horas las pruebas de actitud física que comenzarán con un control de estatura de los candidatos que, como mínimo será de 1,65 metros para los hombres y 1,60 para las mujeres. Los admitidos deberán superar también otros exámenes como el de salto vertical y una carrera de 1.000 metros lisos, con los que el tribunal busca medir la potencia del tren inferior y la resistencia general de los concurrentes.

Los aspirantes que superen esta prueba deberán pasar la segunda parte de esta convocatoria, que tendrá lugar el viernes 19 en el Pazo Emilia Pardo Bazán. Los candidatos tendrán que responder un test para la evaluación de los conocimientos sobre los contenidos del temario incluido en las bases de la convocatoria, así como asistir a una entrevista personal en la que serán preguntados sobre  distintos aspectos del término municipal y la toponimia local.

Por su parte, aquellas personas que no acrediten documentalmente su conocimiento de la lengua gallega deberán someterse a un examen sobre este idioma.

La Administración local formalizará 24 contratos de duración determinada a jornada completa de lunes a domingo, con los correspondientes días de descanso semanal, por un período máximo de tres meses de duración, de junio a septiembre. La Concejalía de Seguridad, que dirige Vanessa Rodríguez Búa, ha incrementado este año el periodo de duración de todos los contratos a tres meses, para garantizar así un refuerzo más efectivo de la plantilla durante todo el verano.

 

Para ello, el Concello de Sanxenxo cuenta con la autorización de la dirección xeral de Emerxencias e Interior al considerar que “se están a cumprir as esixencias do artigo 95.7 da Lei 4/2007, do 20 de abril, de coordinación de policías locais, como tamén os criterios establecidos polo Gabinete Técnico, na reunión do 28 de outubro de 2009, cales son que o aumento notorio de poboación abrangue os meses de xuño, xullo, agosto e setembro, tempada na que pode ser mester o incremento transitorio dos cadros de persoal nos distintos corpos de policía local”.

 

 

UN TOTAL DE 73 PERSOAS ASPIRAN A TRABALLAR NO VERÁN COMO AUXILIARES DA POLICÍA LOCAL

O Concello de Sanxenxo realizará o xoves a selección dos 24 auxiliares da Policía Local cos que pretende reforzar o persoal deste Corpo de Seguridade durante a campaña estival, momento no que a poboación se multiplica de forma considerable dado o carácter turístico do municipio. Son un total de 73 as persoas que aspiran a cubrir unha dos postos ofertados, para o que deberán superar un procedemento que se efectuará mediante o sistema de oposición.

Así, o Pavillón de Baltar acollerá a partir das 08.30 horas as probas de actitude física que comezarán cun control de estatura dos candidatos que, como mínimo será de 1,65 metros para os homes e 1,60 para as mulleres.

Os admitidos deberán superar tamén outros exames como o de salto vertical e unha carreira de 1.000 metros lisos, cos que o tribunal busca medir a potencia do tren inferior e a resistencia xeral dos concorrentes.

Os aspirantes que superen esta proba deberán pasar a segunda parte desta convocatoria, que terá lugar o venres 19 no Pazo Emilia Pardo Bazán. Os candidatos terán que responder un test para a avaliación dos coñecementos sobre os contidos do temario incluído nas bases da convocatoria, así como asistir a unha entrevista persoal na que serán preguntados sobre  distintos aspectos do termo municipal e a toponimia local.

Pola súa banda, aquelas persoas que non acrediten documentalmente o seu coñecemento da lingua galega deberán someterse a un exame sobre este idioma.

A Administración local formalizará 24 contratos de duración determinada a xornada completa de luns a domingo, cos correspondentes días de descanso semanal, por un período máximo de tres meses de duración, de xuño a setembro. A Concellería de Seguridade, que dirixe Vanessa Rodríguez Búa, incrementou este ano o período de duración de todos os contratos a tres meses, para garantir así un reforzo máis efectivo do persoal durante todo o verán.

Para iso, o Concello de Sanxenxo conta coa autorización da dirección xeral de Emerxencias e Interior ao considerar que “estanse a cumprir as esixencias do artigo 95.7 dá Lei 4/2007, do 20 de abril, de coordinación de policías locais, como tamén vos criterios establecidos polo Gabinete Técnico, na reunión do 28 de outubro de 2009, cales son que ou aumento notorio de poboación abrangue vos meses de xuño, xullo, agosto e setembro, tempada na que pode ser mester ou incremento transitorio dous cadros de persoal nos distintos corpos de policía local”.

 

Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22 Política de Cookies