30.03.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

Medio Ambiente acerca a los escolares de Noalla las charlas “As aves do Salnés”

20.03.2017

La Concejalía de Medio Ambiente, que dirige Coral González-Haba, continua con las actividades incluidas en el ...

Programa de Apoyo Escolar y que esta mañana ha recalado en el CEIP Telleiro, en Noalla con la charla “As aves do Salnés”, dirigida a alumnos de 6º de Primaria e impartida por ornitólogos de SEO.Birdlife.

Estas charlas dan a conocer la riqueza ornitológica de la comarca de O Salnés, además de fomentar actitudes de respeto por la naturaleza.

La charla, de unos 45 minutos de duración, estuvo apoyada por la proyección de un audiovisual que aportó curiosidades sobre las diferentes especies ornitológicas que habitan en el entorno.

Coral González-Haba, concejala de Medio Ambiente, considera que es muy necesario dar a conocer a los jóvenes la naturaleza, “un patrimonio imprescindible pero muy frágil, para que aprendan a respetarla y cuidarla, ya que ellos serán los herederos y encargados de conservarla en el futuro”.

Las charlas buscan, además de profundizar en el conocimiento práctico del patrimonio natural, sensibilizar a los jóvenes en la conciencia ambiental.

Los técnicos de SEO BirdLife abordan, entre otras cuestiones, el trabajo realizado sobre el seguimiento y protección de la población reproductora de un ave muy amenazada, la “píllara das dunas”, en las playas de O Salnés.

 

 

 

MEDIO AMBIENTE ACHEGA Aos ESCOLARES DE NOALLA AS CHARLAS “AS AVES DO SALNÉS”

A Concellería de Medio Ambiente, que dirixe Coral González-Faba, continua coas actividades incluídas no Programa de Apoio Escolar e que esta mañá recalou no CEIP Telleiro, en Noalla coa charla “As aves do Salnés”, dirixida a alumnos de 6º de Primaria e impartida por ornitólogos de SEO.Birdlife.

Estas charlas dan a coñecer a riqueza ornitolóxica da comarca do Salnés, ademais de fomentar actitudes de respecto pola natureza.

A charla, duns 45 minutos de duración, estivo apoiada pola proxección dun audiovisual que achegou curiosidades sobre as diferentes especies ornitolóxicas que habitan na contorna.

Coral González-Faba, concelleira de Medio Ambiente, considera que é moi necesario dar a coñecer aos mozos a natureza, “un patrimonio imprescindible pero moi fráxil, para que aprendan a respectala e coidala, xa que eles serán os herdeiros e encargados de conservala no futuro”.

As charlas buscan, ademais de profundar no coñecemento práctico do patrimonio natural, sensibilizar aos mozos na conciencia ambiental.

Os técnicos de SEO BirdLife abordan, entre outras cuestións, o traballo realizado sobre o seguimento e protección da poboación reprodutora dunha ave moi ameazada, a “píllara dás dunas”, nas praias do Salnés.

 

Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22