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Nauta adjudica a la empresa Electromecánica GH la construcción de una Travel Lift nueva

19.04.2017

El Consejo de Administración de Nauta Sanxenxo adjudicó la adquisición de una grúa pórtico marina ...

tipo travel lift provista de pluma para desarbolado, a la empresa Electromecánicas GH por  un importe de 291.005 euros IVA incluido, que será servida en un plazo de cuatro meses.

Nauta Sanxenxo, empresa pública que gestiona el puerto deportivo, se dotará así de un nuevo pórtico automotor que asegure el varado de los barcos y la rápida adaptación a las diferentes medidas de los mismos dentro de los parámetros de peso, capacidad, eslora y manda definidos por la propia empresa. Se trata por tanto de una grúa que posibilitará el izado de los veleros deportivos de mayor envergadura con quilla profunda tal y como requiere la empresa para la correcta operativa del puerto, y que no suele ser una dimensión estándar, haciendo necesaria una fabricación a medida.

Entre las características técnicas exigidas al nuevo travel lift destacan una capacidad de elevación de 60 toneladas como mínimo; una altura libre interior bajo pastecas de 9.000 mm y ancho libre de 7.400 mm, así como una pluma de desarbolad para 800 kilos, aproximadamente.

Estos requerimientos están relacionados con el tamaño y el peso de la flota de embarcaciones usuarias del servicio.

Será un pórtico no sumergible, con estructura compuesta de 3 módulos; una estructura inferior, compuesta de 2 vigas laterales con ruedas; cuatro patas verticales y una estructura superior compuesta de 2 vigas unidas a una frontal superior, formando una estructura en forma de U para permitir el acceso libre de los barcos.

El presidente de Nauta Sanxenxo, Gonzalo Pita, recuerda que en la actualidad la situación de operatividad y de seguridad de la máquina se encuentra notablemente afectada, estando muy limitada su capacidad de izado fundamentalmente por razones de seguridad. Explica además que el deterioro de la actual grúa merma la capacidad de ingresos de Nauta Sanxenxo en concepto de ocupación del varadero.

El travel lift actual desempeña su función para la empresa Nauta Sanxenxo SL desde el año 2001, si bien se encontraba ya en funcionamiento en el varadero del Puerto Deportivo de Sanxenxo antes de su adquisición por parte de la empresa pública.

Desde entonces ha tenido una actividad continuada, realizando una media aproximada de 500 movimientos anuales bajo la titularidad de Nauta Sanxenxo SL.

La funcionalidad de la grúa ha ido empeorando en los últimos años y los problemas que presenta en la actualidad son evidentes, tanto en el propio sistema estructural del pórtico como en los sistemas motrices hidráulico y mecánico, lo que ha obligado a reducir de forma drástica su utilización hasta pesos máximos de 30 toneladas e incluso a extremar las precauciones a partir de 25.

“É unha cuestión urxente dotar a Nauta Sanxenxo dunha grúa que ofreza un servizo con plenas garantías, como corresponde a unha empresa que xestionou e conseguiu a Q de Calidade para as súas instalación e a Bandeira Azul para o porto deportivo. En diferentes consellos de administración da empresa, na pasada lexislatura, abordouse este tema, sen darlle nunca unha solución definitiva”, puntualiza Gonzalo Pita, presidente de la empresa pública Nauta Sanxenxo.

 

 

 
NAUTA ADXUDICA Á EMPRESA ELECTROMECÁNICA GH A CONSTRUCIÓN DUNHA TRAVEL LIFT NOVA

O Consello de Administración de Nauta Sanxenxo adxudicou a adquisición dunha guindastre pórtico mariña tipo travel lift provista de pluma para desarbolado, á empresa Electromecánicas GH por un  importe de 291.005 euros IVE incluído, que será servida nun prazo de catro meses.

Nauta Sanxenxo, empresa pública que xestiona o porto deportivo, dotarase así dun novo pórtico automotor que asegure o varado dos barcos e a rápida adaptación ás diferentes medidas dos mesmos dentro dos parámetros de peso, capacidade, eslora e manda definidos pola propia empresa. Trátase por tanto dun guindastre que posibilitará o izado dos veleiros deportivos de maior envergadura con quilla profunda tal e como require a empresa para a correcta operativa do porto, e que non adoita ser unha dimensión estándar, facendo necesaria unha fabricación a medida.

Entre as características técnicas esixidas ao novo travel lift destacan unha capacidade de elevación de 60 toneladas como mínimo; unha altura libre interior baixo pastecas de 9.000 mm e ancho libre de 7.400 mm, así como unha pluma de desarbolad para 800 quilos, aproximadamente.
Estes requirimentos están relacionados co tamaño e o peso da frota de embarcacións usuarias do servizo.

Será un pórtico non sumergible, con estrutura composta de 3 módulos; unha estrutura inferior, composta de 2 vigas laterais con rodas; catro patas verticais e unha estrutura superior composta de 2 vigas unidas a un frontal superior, formando unha estrutura en forma de Ou para permitir o acceso libre dos barcos.

O presidente de Nauta Sanxenxo, Gonzalo Pita, lembra que na actualidade a situación de operatividade e de seguridade da máquina atópase notablemente afectada, estando moi limitada a súa capacidade de izado fundamentalmente por razóns de seguridade. Explica ademais que a deterioración do actual guindastre mingua a capacidade de ingresos de Nauta Sanxenxo en concepto de ocupación do varadero.

O travel lift actual desempeña a súa función para a empresa Nauta Sanxenxo SL desde o ano 2001, aínda que se atopaba xa en funcionamento no varadero do Porto Deportivo de Sanxenxo antes da súa adquisición por parte da empresa pública.

Desde entón tivo unha actividade continuada, realizando unha media aproximada de 500 movementos anuais baixo a titularidade de Nauta Sanxenxo SL.

A funcionalidade do guindastre foi empeorando nos últimos anos e os problemas que presenta na actualidade son evidentes, tanto no propio sistema estrutural do pórtico como nos sistemas motrices hidráulico e mecánico, o que obrigou a reducir de forma drástica a súa utilización ata pesos máximos de 30 toneladas e mesmo a extremar as precaucións a partir de 25.

“É unha cuestión urxente dotar a Nauta Sanxenxo dunha guindastre que ofreza un servizo con plenas garantías, como corresponde a unha empresa que xestionou e conseguiu a Q de Calidade para as súas instalación e a Bandeira Azul para ou porto deportivo. En diferentes consellos de administración dá empresa, na pasada lexislatura, abordouse este tema, sen darlle nunca unha solución definitiva”, puntualiza Gonzalo Pita, presidente da empresa pública Nauta Sanxenxo.

 



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